In een diepte-interview onderzoeken we jou en je markt om jouw aspiraties en motivaties te begrijpen. We vragen onder andere: Wat zijn de dynamieken van je markt? Wie is je doelgroep? Waar ben je expert in? Wat zijn de verhalen die je wilt vertellen? Dit interview levert ons de basis voor de concepten en teksten van de video’s die we samen creëren.
Training/eerste draaidag
Spreken voor de camera kan in het begin best onwennig zijn: de koude blik van de lens, de felle lichten en de teleprompter die net iets te snel gaat. Tijdens onze trainingsochtend nemen we rustig de tijd om aan deze setting te wennen en je presentatievaardigheden te verbeteren. We filmen je terwijl we de eerste videoconcepten testen en bekijken het samen terug. Het is een spannende ervaring, maar vooral ontzettend leerzaam.
LinkedIn-profieloptimalisatie
Het optimaliseren van je LinkedIn-profiel is een cruciale eerste stap in je sales funnel en vormt de basis voor een effectieve thought leadership-strategie. We helpen je hierbij door een professionele LinkedIn-banner te maken, al je links te controleren en een uitgelichte bijdrage te creëren die jouw expertise benadrukt.
Met onze gestructureerde aanpak helpen we je om consistent zichtbaar te blijven en optimaal gebruik te maken van het LinkedIn-algoritme, dat regelmatige, waardevolle content beloont met een groter bereik en meer invloed. Op elke opnamedag creëren we meerdere video’s rondom zorgvuldig gekozen thema’s die we samen vooraf plannen. Zo haal je als drukke ondernemer het maximale uit je tijd, zonder de constante druk van contentcreatie. Het resultaat? Meer leads, bekendheid en autoriteit.